Sak1t Tak Kira Usia! Caprice dikejarkan ke hospital dengan segera gara gara simptom srangan jantung

Selebriti rapper tanah air, Caprice sangat diminati oleh golongan anak muda terutamanya apabila gandingan muzik video bersama selebriti jelita, Mira Filzah. Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli yang berusia 31 tahun sering kali muncul dengan review jujur di laman instagramnya.

Sumber Instagram

DIKEJARKAN KE HOSPITAL MENGGUNAKAN AMBULANS

Terbaru pada hari ini, Caprice telah berkongsi satu video berdurasi satu minit di laman Instagram nya mengenai dirinya yang telah dikejarkan ke hospital dengan menaiki ambulans. Dalam masa yang sama, Caprice kelihatan begitu bersahaja mengambil video.

Sumber Instagram

Dia memberitahu bahawa dirinya tidak dapat memandu untuk ke hospital sendiri dan berusaha untuk memanggil ambulans atas faktor keselamatan yang tinggi dalam perjalanan ke hospital. Tambahnya lagi ini adalah kali pertama dirinya menaiki ambulans sepanjang hidup 31 tahun ini.

Sumber Instagram

Dia sempat berseloroh bahawa jika dia meminta bantuan jiran untuk menghantarnya kehospital kemungkinan mereka akan tersangkvt dalam sekatan jalan raya yang dikuatkuasakan bagi mejayakan PKP yang dijalankan oleh kerajaan.

ANXIETY AKAN TERUS SAKIT JANTUNG

Dalam masa cem4s itu dia sempat membuat jenaka bahawa jika terlalu penat badan akan terus mendapat sk1t j4ntung. Tulisnya lagi dia tidak pasti apakah menyebabkan dirinya menjadi ss4k nafas dan juga sk1t dada setelah bangun daripada tidur.

Hal ini tidak pasti sama ada d1sebabkan oleh badan yang terlalu penat kerana tidak mendapat rehat dan tidur yang cukup, ataupun sama ada gastrik. Perkara ini selebihnya akan diper1ksa oleh yang lebih pakar.

PAKAR JANTUNG MINTA MEMBUAT UJIAN LANJUT

Menurut satu laman Instagram milik pakar cardiologist di Institut Jnatung Negara, Dr Beni Rusani menyatakan bahawa tindakan yang diambil Caprice dengan pergi ke hospital dalam kadar segera adalah sangat bijak kerana hal itu memerlukan pakar bagi menganalisis.

Sumber Instagram

Dr Beni berkata bahawa Caprice mestilah melakukan ujian ECG dan mengambil darah bagi memastikan dirinya itu berpunca daripada masalah jntung mahupun hal lain. Ss4k nafas dan sk1t dada merupakan sal4h satu symptom sk1t jntung namun hal ini mesti di analisa melalui beberapa ujian.

Sempena Hari Raya yang bakal tiba, penulis berharap agar Caprice sedia sihat dengan segera bagi meraikan hari kemenangan bersama keluarga tercinta dan dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna.

Sumber : Caprice, Dr Beni Rusani/INFO MEECKS

Be the first to comment on "Sak1t Tak Kira Usia! Caprice dikejarkan ke hospital dengan segera gara gara simptom srangan jantung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*